17 de dec. de 2014

Tonecho de Rebordechao. Algunhas valoracións

O libro gustóume moito e una hsitoria que engancha e faite rir  os persoaxes q máis me gustaron foron o Langran,o avo, a avoa,Tonecho e por ultimo o Kevin q estaba moi gordo:)Cando veu o escritor ao instituto  paseino xenial era divertidisimo estar con el el falar co el ,pero voute ser sincero o que máis me gustou foi perde duas horiñas de clase pero en xeral paseino xenial.Espero que poida leer outro libro divetido.

 por Diego Lamas Barros


O libro pareceume dos máis entretidos e interesantes dos que lin, nunca me gustou tanto un libro coma este.Cada parte que les dáche ganas de seguir lendo e coñecer toda a historia.A o libro non lle falta nada: nin humor nin ledicia, nin enfado nin tristeza. O escritor resultou ser unha persoa moi achegada e simpática, faiche rir moito.

 por Nicolás Rodríguez






A min Tonecho de Rebordechao pareceume un libro moi gracioso e alegre que defende o galego e os pobos das montañas que están perdidas entre as árbores e uns camiños minúsculos.Gustoume que puxera a historia do Home do Unto porque eu non sabia quen era. Con el aprendemos un pouquiño máis da culura galega. O avó pareceume que tiña un caracter afable e fíxonos rir moito mentres que o Portugués era un home roñon e tonecho dIcía que ria polos ollos. E Breogán Riveiro e unha persoa apracible e con moito sentido de humor,que nos fixo pasar un tarde marabillosa e eu recoméndollo a todos os nenos que o queiran ler
 por Encarna Oleiro Novo
Ola, son Xoana Rivas López da clase 1ºA. A min gustoume moito o libro de Tonecho de Rebordechao. Rin moito e tamén aprendín moitas cousas como diferenciar gatos e gatas polas cores, a fecer queixo, a apreciar os animais e tamén saber que as aldeas teñen moito valor. O que máis me gustou del foi que, había comedia, medo, misterio... todo xunto. Recoméndollo a todos os rapaces e rapazas, foi un dos libros que máis me gustou dos que lin. O autor pareceume moi gracioso e divertido. Contounos moitos contos graciosos que lle contaran a el.Pasei unha tarde moi agradable con el. 
por Xoana Rivas (1ºA)

Ningún comentario:

Publicar un comentario