19 de feb. de 2013

Preparando o Día de Rosalía


A Fundación Rosalía de Castro estreou o seu novo portal na arañeira dixital. Xusto a tempo para difundir os actos do Día de Rosalía, o vindeiro 24 de febreiro. Parabéns pola iniciativa e o esforzo feito para achegarnos máis á figura da poeta. Agardamos que se vaian completando os espazos deste web con información máis completa sobre a súa obra e traxectoria vital. De certo que será toda unha referencia. En colaboración coa AELG proponse aos centros do ensino a inclusión no venres 22 actividades escolares na súa programación, como lecturas e gravacións audiovisuais por parte do alumnado de poemas de Cantares gallegos, que se divulgarán desde o portal da AELG para darlles visibilidade social.
Nós tamén estamos preparando o Día de Rosalía tal e como podedes ver nestas primeiras fotos.
Haberá máis. 
Para ir colléndolle o punto deixamos aquí estes versos que escoitaremos o vindeiro venres:
 Eu ben vin estar o moucho
 enriba daquel penedo:
¡Non che teño medo, moucho,
moucho, non che teño medo!
 Unha noite, noite negra,
 como os pesares que eu teño
 noite filla das sombrizas
 alas que estenden os medos;
 hora en que cantan os galos,
 hora en que xemen os ventos,
 en que as meigas bailan, bailan,
xuntas co demo pirmeiro,
 arrincando verdes robres,
 portas e tellas fendendo,
todas de branco vestidas,
 tendido los brancos pelos,
 contra quen os cans oubean
 agoirando triste enterro (...

Ningún comentario:

Publicar un comentario